עיצוב פנים משרד ביתי

עובדים מהבית? רוצים לעצב מחדש את המשרד?

משרד ביתי הוא אחד האפשרויות הטובות ביותר של בעלי עסקים המעוניינים לחסוך בהוצאות על שכירות של משרד פרטי. עם זאת, בכדי ליצור את הרושם הנדרש עבור הלקוחות שלכם המגיעים למשרד, חשוב שיהיה לו את העיצוב המתאים לסוג העיסוק שלכם. בין אם אתם עובדים כמטפלים ובין אם אתם עובדים כעורכי דין או במקצועות חופשיים אחרים, חשוב שיהיה לכם עיצוב מיוחד ומרשים למשרד של הבית. תהליך עיצוב פנים משרד ביתי נעשה בתהליך מהיר, מדויק ומשתלם יחד עם מעצבת פנים מקצועית המלווה אתכם גם בקניית הרהיטים למשרד שלכם.

יתרונות מעצבת פנים משרד ביתי

אם אתם מוצאים את עצמכם ללא רעיונות עיצוב וללא מידע כיצד לעצב את המשרד בבית, ההחלטה על ליווי של מעצבת פנים משרד ביתי הוא קל עבורכם. באמצעות מספר פגישות עם מעצבת הפנים, תוכלו להחליט על הכיוון העיצוב המתאים ביותר לכם ולהתאים אותו במדויק לתקציב שהגדרתם מראש. ברוב המקרים כאשר בעלי עסק משקיע בעיצוב המשרד בבית, הוא אינו קובע תקציב מוגדר וזה גורר את ההוצאות כלפי מעלה הרבה מעבר למתוכנן. זהו יתרון עצום כשיש לכם ליווי מקצועי של מעצבת פנים האחראית גם על התאמת התקציב לצרכים שלכם.

מה המחיר לעיצוב משרד ביתי?

תהליך עיצוב פנים משרד ביתי מתומחר באמצעות 2 שיטות תמחור – תמחור השירות של מעצבת הפנים עבור כל תהליך הפרויקט לעיצוב מחדש, או תמחור באמצעות שעות עבודה של מעצבת הפנים. דרך תמחור זו היא נוחה מאוד לבעלי עסק המעוניינים להשקיע בעיצוב המשרד שלהם בפעם אחת לשנים רבות. תוכלו לבחור את שיטת התמחור המתאימה לכם ולקבוע את מספר השעות או את זמן הפרויקט ושירותי הפרויקט בהתאם למחיר של שירותי עיצוב הפנים.

עיצוב פנים משרד ביתי

לקבלת מידע נוסף לגבי עיצוב פנים משרד ביתי, צרו קשר עם מעצבת הפנים גלית אלבז ותוכלו לקבל את כל הפרטים על בניית תוכנית אישית לעיצוב מחדש של המשרד שלכם. גלית אלבז מביאה איתה ניסיון רב וידע עצום בעיצוב מחדש של משרדים קטנים ויכולה לסייע לכם להגשים את החלום העיצובי שלכם בתקציב שפוי עם כל האלמנטים החשובים ביותר לתהליך העיצוב.

תוכן עניינים

galit elbaz

תהליך וליווי מלא מתחילת הפרויקט עד סופו בצורה הטובה והמהירה ביותר עד הפרט הקטן!

contact us

יצירת קשר

בתכנון חכם אפשר להוציא מהבית ומהעסק יותר!
בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

מאמרים נוספים לעיונכם: